Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

O firmie

Założenie Firmy

       ALUET Tomasz Więcek została zarejestrowana w 2002 roku. Sam pomysł wziął się z nadmiaru wolnego czasu :)

       Pracowałem w tym czasie w firmie Logis jako handlowiec zajmujący się drobnym wyposażeniem magazynów. Nie miałem żadnego doświadczenia w branży, ale udało mi się przeprowadzić proces sprzedaży wózka magazynowego.

       Założenie było takie, że firma uruchomiła "wzorcownię" czyli halę, w której potencjalny klient mógł sobie obejrzeć i wybrać wyposażenie, a ja dostałem biurko, komputer i komórkę do realizacji zamówień. Dzwoniłem mało bo nie miałem wiedzy ani motywacji. Czyli podsumowując generowałem koszty i frustrację u siebie i mojego szefa co zaowocowało zakończeniem kariery za obopólną zgodą i ulgą.

      Ponieważ na horyzoncie pojawił się "kryzys wieku średniego", a dodatkowo poznałem od kuchni proces sprzedaży wózka, czyli wiedziałem gdzie kupiłem i ile zarobiła firma a ile dostałem prowizji jako handlowiec, doszedłem do wniosku że czas "iść na swoje".

      Usiadłem pewnego sobotniego wieczoru z moim osobistym domowym Prezesem i wspólnie ustaliliśmy, że uruchomimy Firmę. Kapitał w wysokości 3000 PLN miał wystarczyć na pierwsze 3 miesiące, czyli ZUS, telefony i paliwo do naszego SAXO.

      Trzeba trafu, że w pierwszym miesiącu udało mi się sprzedać kilkaset skrzynek magazynowych do hurtowni ogrodniczej [ślepa kura i takie tam :)] .....i w ten sposób minęło kilkanaście lat.

Nazwa

       Nazwę firmy odziedziczyłem po pośredniku nieruchomości, który sprzedał nam nasze pierwsze własne mieszkanie na Grunwaldzie w Poznaniu, po czym zbankrutował (w sumie powinno to nam dać do myślenia, ale dla nas ta trudna do wymówienia nazwa okazała się szczęśliwa). A poza tym był to czas rozkwitu Panoramy Firm (gdzie zdobywałem szlify handlowca) i nazwa na "A" była jak najbardziej pożądana. Dziś wiem że nazwa musi być prosta i łatwa do dyktowania przez telefon, ale ciężko coś zmienić po tylu latach :).

Biuro

        Pierwsze biuro mieściło się na ulicy Góreckiej w siedzibie Remondisu. Nie wiem jakim trafem udało mi się wyszukać dwa pokoje po podręcznym magazynie. W zamian z wyremontowanie udało mi się wynegocjować BARDZO przyzwoity czynsz. I tam wsiąkłem na kilka lat.

        W międzyczasie rozrywkowy sąsiad mieszkający piętro wyżej w naszym bloku zachęcił nas do budowy własnego domu. Regularne imprezy o 3 nad ranem są w stanie wykrzesać potężne pokłady motywacji. Za budową domu przyszedł czas na przeniesienie biura najpierw do Złotnik, a następnie 3 lata temu do Chludowa.

Dostawcy

        Od samego początku działalności staram się dobierać solidnych dostawców, z którymi współpraca opiera się na wzajemnym zaufaniu do ludzi i wysokiej jakości produktów. Współpracuję od kilkunastu lat z tymi samymi osobami co samo w sobie dobrze świadczy o Firmach. Przeszliśmy wspólnie niejedno "zawirowanie" i zawsze udało się załatwić sprawę z korzyścią dla Klienta. Dobrze jest słyszeć znajomy głos po drugiej stronie łącza. :)

Klienci

        Najbardziej cieszy kiedy wracają, czasem po kilku latach. Zawsze staram się pomóc, doradzić, przyspieszyć dostawę. Podejmuję się również załatwienia spraw nietypowych o ile jest taka potrzeba. Obsługuję firmy duże i małe. Z niektórymi współpracuję już kilkanaście lat i patrzę jak rosną. Miło się pracuje kiedy po drugiej stronie są znajome osoby :).

Produkty

Od samego początku postawiłem na jakość i produkty krajowe. Przykładowo na wózki udzielamy 5 lat gwarancji. Stoły warsztatowe i szafy produkowane są na obrabiarkach cyfrowych i automatach, półki regałowe otrzymujemy od producenta drutu. Sprzedajemy towary na terenie Unii i w Polsce, mamy stałych odbiorców, uzupełniamy zamówienia, które były składane ponad 10 lat temu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl